Det är visst någon som är tillbaka

Hej igen, det var ju ett bra tag sedan. Mycket har hänt sedan dess. Jag har bytt stad, flyttat från en ö till en relativt stor stad vid namn Örebro. Jag och min pojkvän eller ska jag säga sambo trivs bättre lite i utkanten så vi har därför flyttat en bit utanför Örebro till en stor tvåa. Vår lägenhet är lite i form av en dröm, stort kök, som jag invigt bullbak i, mysigt indiskt influerat vardagsrum med många ljuslyktor, världskartstavla och halloweenpynt för att skapa den perfekta höststämningen. Dessutom har vi fått tillskott till familjen, en liten busig cocker vid namn Dotson. På dagarna studerar jag till teaterpedagog på Örebro Universitet och planerar att sedan vidarutbilda mig till teater och svenskalärare. Ja mycket har som sagt hänt sedan jag bodde på Gotland.
 
Här är en bild från när jag bakade kanel och vaniljbullar
 
 
Vår fina kökslampa
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

MEN HÄRLIGT EMMA!!! Du lever där borta ;) Vilken sötnöt till vovve!!! <3<3<3

2013-10-22 @ 21:51:40
URL: http://sofffiak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0