En tid

Hej, helgen har varit underbar och fortsätter vara det även idag då jag alltid är ledig på måndagar, vilket är typ det bästa som finns. I fredags bakade jag chokladkakor med smarties, lagade tortillas med min älskling och såg på Berättelsen om Pi som var en underbar fotoupplevelse och fin historia. I skolan repeterade vi på vår slutproduktion Förstelnad och det börjar gå nära sig uppspelning snart.
 
 

I lördags vaknade jag upp bredvid min älskling, cyklade in till stan för att gå på loppis, fyndade en fågeltröja och en marinblå prickig kjol. Lagade fajitas och kladdkakor. Sen begav sig min pojke till sin lägenhet och mina kompisar strömmade in. På schemat stod melodifestivalen, kort, singstar och tv-spel. Till det blev det tjockiskalas, chips med dipp, ostkrokar, läsk, godis och kladdkaka. Vi hade en väldigt rolig kväll och när vi inte lyckades få igång min tv, satte vi oss allihopa i min säng och såg på melodifestivalen. När natten började närma sig åkte dem hem, eller vissa i alla fall, medan andra åkte vidare till krogen. Jag däremot stannade hemma och väntade på min älskling som kom tillbaka. Sen myste vi tills natt blev dag.
 
 
 
 

Söndagen var mest en lugn och mysigdag. Vi var mest inne, åt chips med dipp, kyckling, cream cheese och sallad mackor till frukost, med ett iskallt glas äppeljuice på min rosbricka. Tog en powerwalk och en springtur i mörkret. Såg på Scream 4 och åt kvällsmat.
 


Idag ska jag plugga lite och så ska vi väl se någon film och äta någon god mat.

Puss och kram<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag älskar ryggsäcken.

2013-03-12 @ 17:50:19
Postat av: Sofia

varför hittar du så fina saker på loppisar? GE MIG!!!!!!

2013-03-15 @ 20:52:26
URL: http://sofffiak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0