En kall festlig, mysig och händelserik januari helg på Gotland

Hej alla fina runt om i Sverige, kanske världen, vad vet jag? 
 
 
Här sitter jag i alla fall med en kopp svartavinbärsbrus för att bota min förkylning, trodde jag skulle klara mig, men vad tänkte jag egentligen både Mange och Hedda är sjuka så.. Aja, det riskerar jag för att få vara med dem<3 Just nu sitter jag i Heddas lägenhet och vi ska snart äta hjärtformad kladdkaka och senare kommer Josefine med popcorn, så då ska vi nog se något eller bara prata om allt som man kan tänka sig. 
 
 
Igår vaknade jag i Vibble med min älskling, vi tog det bara lugnt hela morgonen och förmiddagen och vid tre tog vi bussen in till stan. Sen blev det vegetariska biffar, stektägg och sallad till middag innan Joar, Jonte och Hampus tittade in på förfest, efter ett glas vin drog jag vidare med Josefine och Hedda till Achia för att fortsätta förfesta, där mötte vi även upp min Kalix vän Matilda. Efter ett tag gick vi vidare till Sara för att spela ölspelet utan öl och senare när mörkret hade stigt på tog vi en promenad genom stan mot Max, för att jag skulle köpa en maxbox som jag åt på vägen till Hamnplan, haha gick inte så bra att äta pommesen för Josefine och Matilda höll i ketchupen medans vi gick.. På Hamnplan skulle det vara halva priset på drinkar och så, men det var det inte, vilket var lite tråkigt. Där var jag bara en kort stund och Matilda och jag upptäckte en ny favoritdrink som var supergod. Sen vid elva gick jag vidare i natten mot födelsedagsfest på Ravinstigen, sen blev det att krypa ner bredvid min underbaraste och sova ut och bara ta det lugnt hela dagen, titta på resor till mig och Sofia och bara drömma om hur härligt det ska bli med sol, bad och utländsk spännande mat.
 
Socialagruppen, Hedda leker modell, Josefine spelar spel själv och jag äter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du bloggar.

2013-01-14 @ 14:00:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0