I vår stora värld

Godmorgon
 

På jakt efter kantareller, med älskling och hans mamma.

Hur kunde helgen gå så fort, jag vill fortsätta vara ledig några dagar till. Tyvärr så rivstartar veckan med massor av plugg. Ska även ha projektarbete med Josefin och Wolfgang idag, för er som inte läst eller hört om det tidigare ska jag regissera en teatergrupp som ska rikta sig till ungdomar i cirka tolvårsåldern. Josefin ska vara min assistent och jobba med scenografi, mask, kostym och marknadsföring. Ska bli super duper kul, så idag ska vi träffa våran lärare Wolfgang och planera lite. Efter det har jag Svenska C, där vi ska börja att arbeta med reklam broschyrer. Jag slutar vid halv fyra och då ska jag cykla hem för att plugga, mysa med älskling, städa och sedan sitta barnvakt ett tag innan jag cyklar mot träningen.



Kommer bli en stressig dag, men med mycket kul hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Lena

Det kommer säkert att bli en jätte bra föreställning

2012-09-17 @ 14:03:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0