Skinande ljuslyktor i september mörkret

Hejsan

Väldigt längesen sist jag skrev här, men har haft fullt upp hela tiden, sen jag kom till Gotland. Några nyheter har jag i alla fall att dela med mig av sen sist.

Jag har fått jobb som baskettränare för en fritidsgrupp, jag ska träna dem en gång i veckan i en timme och får hundra kronor. Har saknat att träna ett lag sen jag flytta hit och var tvungen att sluta träna min tjejer, så ska bli riktigt kul att börja igen.

Min lägenhet är fantastisk, jag trivs så bra i den, bland alla min fina koppar, söta ljuslyktor och blommiga burkar. Ni ska få se bilder senare, för har massor av nya grejer sen förra året.

Jag spelar basket som vanligt i division två, men kommer eventuellt spela med flickor arton också.

Jag håller även på att planera mitt slutprojekt, som ska bli så himla kul att göra, jag ska nämligen starta en teatergrupp för tolv och trettonåringar, som jag ska regissera under ett år. Kan inte vänta tills min första lektion med dem.

Jag har även köpt ett tolv gångers badkort på badhuset, så nu blir det att simma och fika med Hedda lite nu och då. Vi invigde det igår med att simma i typ en timma, basta och sedan dricka varsin stor Chai latte på Wayne´s.

Nu ska jag fortsätta mysa med min älskling, ha en rolig kväll<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Ser fram emot bilderna från lägenheten. Jag är så nygiken.

2012-09-09 @ 19:13:42
Postat av: sofia

åh så roligt med småtjejerna (små?) i basketen och dessutom slutprojektet! Så kul att någongång få läsa vad du har för dig där nere, puss älskade Emma <3

2012-09-10 @ 21:20:53
URL: http://sofffiak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0