Ljus stanna kvar, kom och var min vän, ljusna mig igen igen igen..

Hejsan

Hur är stan en sådan kväll i oktober när sommaren regnat bort?
Ja det är ju inte varmt precis och inte blir det bättre av att det blåser och regnar. Igår hade jag träning, då regnade det, idag när jag skulle till skolan då regnade det och idag när jag skulle till och från basketen med fritidsbarnen, ja då regnade det också..
Är så less höstvädret, vill ha antingen sommar eller vinter, inget halvdant ruskväder. Dessutom har jag tusen miljoner uppgifter som jag ska göra inom loppet av två veckor. Bara ikväll har jag minst två saker som ska bli klart. Annars förutom att regna bort, drunkna i läxor och träna så myser jag med mina vänner och min pojke och längtar längtar så mycket till det blir lov.


Ha en trevlig kväll och hoppas det inte regnar så mycket som det gör här hos er<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Snart kommer du hem. HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-10-10 @ 14:03:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0