När det blir varma sommardar, så finns du kvar

Kom ihåg mig då, kom ihåg mig då...


 


Jag har inte skrivit på länge, det har varit mycket i skolan, jag har varit på på cup med rikslaget i basket, städat ur lägenheter, varit med fina vänner och myst med min underbara pojkvän<3

Igår fick min klass veta att en av våra klasskompisar inte kommar komma tillbaka mer, hon har lämnat den här världen, men hon kommer alltid finnas med oss. Jag tror ingen av oss riktigt kan förstå det än. Hon var en genom snäll person, alltid glad och snäll mot alla. Hoppas du har det bra nu, vi kommer sakna dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorgligt!

2012-06-12 @ 13:54:14
Postat av: Amanda Jonsson

men åh nej, emma du måste komma hem så vi får prata ut om allt ju. blir så rädd av att läsa sånt här. <3

2012-06-12 @ 14:01:12
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0