Ögon som tindrar i mörkret

Hej fina läsare<3

Jag har haft en väldigt fin helg med massor av trevliga människor. I fredags var jag en stund med Maggie, sen fixade Veronica mitt hår så det blev så där vågigt och vackert. Jag och min pojkvän fira även ett år och tre månader<3 Förutom det så var det en riktigt rolig fest i festlokalen med en del nya människor och många redan bekanta. När natten närmade sig kröp jag ner hos min älskling och där var vi enda fram till klockan fyra nästa dag, då vi tog bussen hem till mig. Innan vi åkte till mig var vi på max och åt underbar maxmat och bara tog det lugnt. Under lördagen spelade vi lite tv-spel och åt chips med dipp och hade en sådan där lugn och skön lördagkväll, bara vi.



Söndag som ska vara en lugn och helig dag gick åt att umgås med världens bästa Hedda och Veronica, de kom till mig och vi åt kycklinggryta med ris. Nyttigt och bra blev det även kakor, godis och chips till efterrätt. Vi såg även filmen What's your number, som var rätt bra faktiskt. Sedan titta vi lite smått på filmen Jag saknar dig som är gjord i Piteå, en liten bit bort från mig bara. Två av skådespelarna kände jag igen från musikalen jag var med i 2008 tror jag det var, i alla fall den hette Romeo och Julia och skådespelarna som jag kände igen var producenten för bandet och han som körde över Cilla. Lite kul att se filmer som är gjorda så nära där man bor, men annars så tyckte jag inte att filmen var så super. Och helgen slutade med att min älskling cyklade i snön mitt i natten för att komma och sova hos mig, mysigast<3



Nu ska jag snart ha lunch och efter det blir det att ta en fika med min kära vän Mimmi<3 Ikväll ska jag äntligen få träna igen efter en veckas frånvaro pågrund av förkylningen. Dessutom är det sista planeringsdagen inför inspelningen som  börjar imorgon så det ska göras scenerikartor och testas utrustning.


Kommentarer
Postat av: Lena

Vilka fina bilder du tagit.

2012-01-23 @ 16:23:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0