Luleå, ja vi älskar Luleå<3

Luleå, Luleå, Luleå, Luleå, Luleå, Luleå, Luleåååå, åh vi älskar Luleå, LULE!

Vinst mot Skellefteå igår på straffar, Johan Harju satt alla Luleås straffar, sjukt spännande match och en härlig vinst. Igår var jag uppe med tuppen, tandläkaren 7.50, Gymet vid 9.00 och sen stan vid 10.30. När jag kom hem gjorde jag klart en uppgift vi hade i idrotten och fotade en del. Sen drog mamma och jag till moster för att se på hockey, mysigt.



Idag ska jag vara med Josefina, om hon nu vaknar någon gång.. Vi skulle träffas vid tio, halv elva, men den underbara flickan har ju stängt av mobilen och sover troligtvis gott just nu. Funderar på att stormgästa henne, grejen är det att jag inte vet om hon är hos sin mamma eller pappa, problem. Haha nädå, det löser sig nog. Klockan fyra ska min familj och jag in till stan och se på Lf basket mot Borås basket, längtar. Efter matchen ska vi till moster och äta middag och sen ska jag kanske till Tilda och träffa massa kompisar.



Ha en fin dag<3


Kommentarer
Postat av: Lena

Härlig vinst mot Skellefteå!

2012-01-07 @ 10:10:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0