Ett inlägg från den tropiska ön Gotland

Hejsan

Nu är jag tillbaka på Gotland och sitter just nu på skolan och skriver klart mitt manus till novellfilmen. Det går inte så bra eftersom internet är så segt, jag kan inte ens komma in där jag ska skriva, vänta nu loggades jag in. Ska börja skriva nu, men berättar bara lite kort vad som hänt och hur dagen kommer se ut.
Inatt sov jag hos min älskling, mysigt som vanligt<3 Efter skolan ska Maggie och jag cykla och handla och senare ikväll ska jag träna basket, vilket både känns kul och nödvändigt efter dessa lata veckor. Sen ska jag mysa med min pojke och vara lycklig.

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas snön dröjar på Gotland så att det går att cykla då det blir lättare för dig att ta dig dit du ska.

2012-01-11 @ 18:36:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0