Jag är lapp och jag har mina renar..

Hej hå, hej hå nu blir det sportlov

Ja ni hörde rätt, jag har nu fått sportlov, eller ja egentligen börjar ju lovet först på måndag, men imorgon har vi kompledigt, så på kvällen åker jag med flyget hem till mitt kära Norrland. Dagen har gått rätt segt, har börjat klippa min scen, men är inte lätt att klippa i avid när man aldrig fått en genomgång. Lyckades trots att få ihop lite grann som jag förhoppningsvis snart lyckats få in på min mobil, så jag kan visa lite när jag kommer hem. Annars så ska jag snart stressa med min resväska mot Mimmi för att fika med henne, tyvärr hinner jag inte stanna så länge för har snart träning. Efter det ska jag hem till min älskling för att mysa och titta på Smallville.

Ha en fin torsdag<3


Kommentarer
Postat av: Lena

Välkommen hem!

2012-02-24 @ 15:32:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0