Påskens fina timmar

Hej

Jag vet att jag inte skrivit på hur länge som helst, men jag tänker inte ägna det här inlägget till att skriva om det. Istället tänkte jag berätta att jag ska försöka komma igång med bloggen nu igen och lägga in mer foton och sånt. Just nu har jag inte teater utan pluggar kärnämnen, men däremot ska jag vara statist i treornas slutprojekt, som är en pjäs som heter The Rocky Horror Show. Så om cirka två veckor har den preimär, jag ska dansa och göra lite annat i den, vet inte exakt än, för har nämligen bara repeterat en gång än. Så efter påsken kommer jag spendera många kvällar på scen igen, vilket jag älskar. Annars står det ganska still med teater och film, vilket är tråkigt. Så om ni vet något som ska göras där det behövs skådespelare eller statister är det bara att höra av er, eller varför inte fotograf eller regissör (om det är en mindre produktion).


Foto från förra årets teaterprojekt som hette Käre President

Ni kanske undrar vad jag då sysslar med, nu när jag inte spelar teater eller spelar in film. Just nu har jag rätt mycket i skolan, så pluggar en del, fotar även ganska mycket och spelar basket. Förutom det umgås jag med min älskling, är med mina fina vänner och shoppar. Senast igår köpte jag en ny klänning, springkläder, ett blucher stick från Isadora och en vit blus från Gina Tricot. Dagen innan det var jag i Stockholm och vandrade på affärer, så jag fick med mig ett nytt transparent svart linne från Hm och tre nagellack, ett silvrigt, ett pärlemovitt och ett gammeldags rosa.

Igår firade jag påsk med släkten hemma hos oss, det blev massor av god mat, godis, fika och spel. Fick även ett mumsigt påskägg av mormor och morfar som innehöll godis och pengar.

Nu ska jag knalla över till Sofia för att prata om allt och ingenting. Får se om jag kanske tar med kameran och fotar lite, har nämligen planer på en ny header. Senare idag ska min familj och jag åka till farmor och äta middag och så ska jag nog övningsköra lite.



Ha en bra dag och ät mycket godis, för det tänker jag göra.


Kommentarer
Postat av: sofia

vad fin header du har!!! (a) <3

2012-04-10 @ 18:41:57
URL: http://sofffiak.blogg.se/
Postat av: Lena

Äntligen bloggar du igen.

2012-04-12 @ 13:58:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0