Höstkläder<3

Hejsan

Dagen har varit både stressig, rolig och jobbig. Jobbig för att jag vet att manuset ska vara klart imorgon och att scenerna tar för lång tid att skriva, därför blir jag också stressad, men samtidigt är det kul. Idrotten var inställd vilket var skönt, men däremot funkade inte min och Dianas teori om att bränna bort de hambugare och godis vi åt lunchen...
Tur att jag har träning ikväll i alla fall. Nu sitter jag hemma hos min pojkvän, som fortfarande är på skolan och redigerar ljud till deras film. Har lite tråkigt sådär, men annars är det väl okej, förutom att jag tror att min eksem som brukar dyka upp när vintern närmar sig har börjat komma. Tur att man kan krypa in under mysiga tröjor och stora halsdukar under dessa tider.


Den här mysiga munkjackan köpte jag igår, tyvärr ser den inte lika snygg ut på bild som i verklighet.

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Mönstret på munkjackan är jätte fint!

2011-09-29 @ 20:31:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0