Tjejkvällen som rockade



Mysig söndag trots att jag legat i sängen halva dagen. Är rätt sjuk så hela dagen fram till tre gick till att ligga i sängen och se på One tree hill och knapra alvedon. Efter det tog jag tag i lite städning innan jag begav mig mot bussen till stan för en underbar tjejkväll med mina fina vänner Mimmi, Diana och Hedda<3 Dagens middag bjöd på pankakor med grädde och sylt, ost och kex, blåbärspaj, kortspel och filmen "The boat that rocked". Våra fina söndagar gör en så glad, ni är underbara tjejer och förlåt Mimmi för att jag startade gräddkriget, jag tycker vi sluter fred, hihi<3

Mimmi stod för kameran ikväll











Bilder från tidigare kvällar






Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken bra ide att hitta på något kul på söndag som annars kan vara en lite tråkig dag då man vet att helgen snart är slut.

2011-10-17 @ 12:31:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0