En dag

Hej

Just nu sitter jag barnvakt, men jag tog med mig datorn för Leia ser ändå på barnkanalen. Jag har just lagat makaroner och köttbullar till oss, snart ska vi nog se på Bolibompa.







Imorgon vid två är det preimär för vår föreställning Lingonbacken, Fuck my life. Innan föreställningen ska Diana, Maggie och jag till Gotlandsradio för att vara med i en intervju och berätta om produktionen och senare på dagen kanske tidningen skulle komma. Just nu är jag väldigt trött, har ont i huvudet och öronen. Hoppas det bara beror på vädret och hur mycket jag arbetar, för jag vill verkligen inte bli sjuk till premiären.





Annars finns det inte så mycket att säga, kvällen kommer gå åt till att plugga repliker och ladda inför föreställningen. Gick ganska bra på genrepet idag, så hoppas det ska gå bra imorgon. Vi hade en gästlärare idag som tränade röst med oss, så känns mycket bättre nu.

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag längtar tills vi ska se på föreställningen.

2011-10-13 @ 16:36:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0