Lov

Imorgon bär det av hemåt, till huvudstaden, Norrland, Luleå och sedan sist men inte minst, byn.
Först blir det färjan till Stockholm, vilket kommer gå rätt snabbt eftersom mange ska åka med samma<3 Sen blir det shopping i Stockholm, innan mina föräldrar och jag tar tåget till Luleå.
Lovet kommer nog bli rätt hetsigt (som alltid), jag vill hinna träffa så många och göra så mycket... Är rädd att jag inte kommer hinna allt.
Lite planer för lovet:
Åka på Ikea
Äta palt och klappgröt hos mormor och morfar
Gå på loppisar med Sofia
Sova över hos Sofia
Ha myskvällar med Amanda och eventuellt shoppa
Gå på second hand butiker
Vara mycket med min hund Glory
Träffa min släkt
Vara med min kusin Ida
Simma och gymma
Fira farmors födelsedag
Träffa Josefina och prata ut om allt konstigt man kan tänka sig
Hinna träffa Carro (har inte träffat henne på hur länge som helst)
Se på basketmatcher
Vara hemma
Halloweenfest
Ha galna kvällar med Izza, Hanna, Lina, Tilda och Sofia
Fota
Måla
Shoppa
Basta och bada bubbelpool
Äta på max
Äta kinamat



Kommentarer
Postat av: Carro

Åå, vi måste hitta på något Emma. Åker till Thailand nästa vecka på Torsdagen men innan det så!! :)<3

2011-10-20 @ 18:02:38
URL: http://carrofredriksson.blogg.se/
Postat av: Amanda Jonsson

haha!! inge shopping för jag sparar pengar till stockholm men massa mys blir bra!! puss

2011-10-21 @ 00:16:53
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: sofia

du kan ju spara lite palt och gröt till mig??<3

2011-10-21 @ 06:46:54
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0