Fullt upp <3

Vad har jag gjort sen jag sist bloggade?

Torsdag - Heldag i stan med Sofia, bakad potatis med kycklingmacka och sallad på Dagobert, shopping och träning på Inpuls.
Fredag - Tog det lugnt, såg på en film som hette " A little bit of heaven", sorglig men riktigt bra. Efter lunch körde jag (japp ni hörde rätt), lilla jag satt vid ratten enda in till Dollar store, så det blev både rondell körning och kaos i Storheden. Sen drog vi en sväng in till stan, där jag blanda massa lösviktsgodis. Efter det åkte vi till farmor och åt ren/älgskav med hemmagjord potatismos och marängpaj till efterrätt. Mätta och belåtna begav sig hela familjen (tre personer) till Pontushallen för att se på Lf, som förlorade. Aja kul att titta i alla fall, men måste erkänna att det var roligare att se förut när det var fler Luleåspelare med. När jag kom hem, tittade Josefina förbi och vi pratade på till mitt i natten, saknat flickan<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Håller med om att man saknar att LF inte har så många spelare med anknytning till Luleå.

2011-10-30 @ 22:22:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0