En helg med massor av fina<3

Hej

Helgen har varit fin, det har hänt saker hela tiden så det är därför jag intre skrivit. I fredags hade Veronica, Hedda och jag filmkväll på skolan i visningssalen. Vi såg på Anne Franks dagbok, en rätt dålig version faktiskt, men efter det såg vi på PS I love you, som är en av de bästa filmer jag sett, gud vad jag grät. Om ni inte sett den tycker jag att ni borde det. Vi tjockade även i oss maxmat, choklad, godis, sourcreme ringar mm. Efter det drog jag till Rachel där det var massa folk, men mest från vår skola. Sen blev det att cykla hem.
På lördagen hade jag match, vi förlorade, efter det gick jag till Hedda och duschade. Sen cyklade vi till Coop och handlade innan jag tog bussen hem för att sitta barnvakt. Jag följde först med och badade på min hyresvärds jobb, skönt att bada bastu! Sen när hon skulle iväg gjorde vi hamburgare och pommes och såg på tv. Efter ett tag dök älskling upp och så satt han och jag där till halv sex på morgonen typ, lite trötta var vi.. När vi kom hem blev det bara att sova.

Idag har vi varit på en mysig promenad, ätit currykyckling med ris och myst. Snart kommer Mimmi, Diana och Hedda hit för att ha tjejkväll, med hembakad pizza och annat gott. Ganska mysig helg ändå<3







Lite bilder från förra gången

Kommentarer
Postat av: Lena

Du har fullt upp som vanligt och vilken tur att du har så fina vänner.

2011-10-10 @ 14:11:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0