En Emma på vägen är bättre än en Emma i diket

Jag har övningskört för första gången idag, hihi det var ju super kul. Trodde att det skulle vara jättesvårt, men så svårt var det inte. Jag fick köra i en rondell till och med och gissa vad? Jag körde inte ner i diket eller på något olämpligt och jag fick inte ens motorstopp. Emma är just nu en nöjd tjej som även lärt sig att parkera snyggt.


Trodde ni att  den här busiga lilla tjejen, skulle köra bil en dag?

Nu ska jag äta middag med min bästavän och hennes familj hos oss, det blir tacos, mums.


Kommentarer
Postat av: Lena

Vi hade en trevlig kväll tillsammans med våra gäster

2011-10-28 @ 07:04:41
Postat av: sofia

haha diggar din rubrik! xD <3

2011-10-30 @ 20:02:44
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0