Klantig, klantigare, klantigast!

På två veckor har jag lyckats med det här:

Tappat bort min rosettring
Gjort sönder min nya skål som jag köpte på höstlovet
Vält ut ett av mina finaste glas så det gick sönder. När jag sedan skulle städa trampade jag i glaset.
Slarvat bort mina nycklar, vilket var min nyckel till lägenheten och även Manges, sen även cykelnyckeln, skåpnycklarna och mitt usb. Fick bryta upp låset till mitt skåpet och flytta över alla mina grejer till ett annat. När vi skulle sluta för dagen fick jag veta att en i min klass haft dem hela dagen, utan att typ veta att det var mina.
Blivit sjuk
Gått in i saker
Bränt fingrarna på plattan när jag skulle diska och fått suttit med fingrarna i vatten hela kvällen.
Tappat en nyckel i elskåpet så det börja blixtra, säkringen gick för min kyl/frys och några saker hos min hyresvärd. Hon var tvungen att ta hit en elektriker för att fixa det.

Ja, nu förstår ni hur mitt liv ser ut just nu. Dessutom har jag massor av plugg och är fortfarande sjuk.


Kommentarer
Postat av: Lena

Nästa vecka kommer du säkert att ha jätte tur som kompensation till all otur du hade föregånde vecka.

2011-11-21 @ 16:11:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0