Västervik

Hej

Anledningen till att jag inte skrivit på ett tag är för att jag är i underbara Loftahammar som ligger nära Västervik. Kom hit sent i fredags och sen dess har det varit underbart! På fredagen åt vi god mat, myste i soffan till mina egna filmer och bara tog det lugnt. I lördags hann vi med både en lång promenad till några affärer, en av dem var helt gullig och hade massa fina saker, där jag köpte lite godis och fick ett par ur gulliga jordgubbs örhängen av min fina tremänning Pontus. Jag, Johanna och mina tremänningar Pontus och Nellie gick även och kollade på kaninungar, de var så söta. Gud vad jag saknar min lilla Sotis, det gör ont i hjärtat när jag tänker på att jag inte kommer få känna hans lena päls mellan mina fingrar och inte får se in i hans mörka snälla ögon igen<3 Han kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Sen blev det att äta grillad hamburgare, korv och pommes och de som känner mig vet att pommes är liksom så jag. När vi ätit åkte jag, Pontus och hans vänner Jesper, Johan och Linus ut till ett litet landställe där vi skulle på 20-års fest. Kvällen var väldigt rolig och jag lärde känna många nya trevliga människor. Vid tre kom vi hem och gick och la oss, så idag gick jag först upp vid elva, vilket är väldigt sent för Emma.

Idag har vi bara tagit det lugnt, vi ska äta grillat och potatisgratäng, MUMS! Sen så ska vi bara umgås och ha det mysigt<3 Jag älskar mina fina släktingar<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Du verkar ha haft en toppen bra helg.

2011-05-29 @ 16:43:32
Postat av: delice

hej cooling. jag har blogg igen, hjäälp mej!

2011-05-29 @ 21:35:56
URL: http://hjerteknus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0