Min helg

Ja då var jag seg på att blogga igen, känns som jag skriver det här i varje inlägg..
Det har ju faktiskt varit helg och det finns mycket annat som kan vara roligt att hitta på då. Min helg har varit väldigt fin. I fredags hade jag film inspelning, denna gång var skådespelar paret Anders Ekborg och Lia Boysen med. Det är samma film jag skrev om tidigare, alltså "Min stora dag". Vädret var underbart skönt och i pauserna satt jag bara och tog det lugnt i solen, träffade även två i laget där, Emma och Linnea.
Efter inspelningen gick jag hem till min pojke där även Kattis var. Hon fixade mitt hår och sminkade mig, belv super fint. Hon är verkligen duktig på att styla. Efter det umgicks vi med lite folk från klassen och gick en sväng till 57 års festen som Zaphira, Frida och Jennie hade tillsammans.
Lördagen blev en lugn dag, vaknade upp brevid älskling vid halv åtta, båda var rätt pigga, men vi låg kvar och drog oss och myste ett tag. Sen kom Johanna förbi en stund och när hon gick så drog vi ut på en promenad. Det var sjukt mysigt, vi gick längst vattnet, solen sken och vi stannade och tog några pauser på vägen bland annat i lusthuset i den botaniska trädgården. De blider ni ser har jag tyvärr inte tagit själv eftersom min kamera var hemma och mobilen var nästan död. När vi kom tillbaka gick vi till Max och handla mat, sen såg vi Swampbob och mat och dela på en lyxshake jorbgubb. Vi såg även en väldigt bra film The Happening som var rätt mysko fast rätt bra.
Nu ligger älskling och sover och jag ska ta bussen hem om ett tag för att ta tag i mina läxor, suck. Sen blir det nog att mysa lite med sambon och äta något gott.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilket vackert ställe dit borde du åka och fotografera.

2011-05-08 @ 11:28:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0