Grilla utan grillkol!

Sol och varmt!

Ja dagen till ära har jag burit mina älskade högmidje jeansshorts och ett axellös linne, ings leggings eller kofta här inte och sandalerna på. Gud vad jag älskar sommaren.


Inte så bra bild, men det var dessa fina jag använde idag, men däremot inte tröjan och legginsen.

Planerna för igår ändrades rejält, älskling följde med mig hem direkt på morgonen och vi köpte med oss hallonsorbe och sen bakade jag en kladdkaka. Så jag, mina fina sambo Hedda och min pojke satt ute i solen och åt senare på dagen. Vi gjorde även klyftpotatis, sås och stekte kött. Vi skulle egentligen grilla, men smart som jag är tänkte jag inte på att man behövde grillkol och tändvätska, så det blev pannan. Det blev en mysig dag med mina söta, vi tog det bara lugnt, umgicks lite och kolla på Svampbob.






Fick även det här av min älskling<3


Kommentarer
Postat av: Lena

Vilka fina fågel bilder.

2011-05-09 @ 17:06:44
Postat av: Lena

Det är alltid trevligt med överraskningar.

2011-05-10 @ 08:09:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0