Film

Ja då var jag verkligen efter igen..
Men det blir så när man har mycket med skolan, tränar och är på filminspelningar. I tisdags var jag och Maggie på en filminspelning till en reklam film om hur sjuka barn som får förverkligar sina drömmar. Den kommer gå på tv om ett tag, så håll utkik! Jag var däremot bara statist, men lite coolt var det att träffa och prata med Eva Röse som har huvudrollerna i María Wern filmer och som ni säkert sett i flera andra filmer. Nu har jag mött henne och spelat i samma film och jag som alltid tyckt hon var så bra! Så sjukt kul att jag fått chansen att träffa henne och spela i samma film. Vi ska även spela in på fredag.



 

Finns i tidningen

http://www.helagotland.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=6806814

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad kul att du har varit med i samma film som Eva Röse hon är jätte bra.

2011-05-05 @ 07:08:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0