Blogg ändringar

Hallå, här ligger jag och slöar mig i min sjukt sköna säng som skriker efter att jag bara ska ta det lugnt, medan böckerna gnäller över att jag ska plugga. Tur att jag bara hör sängen som jag faktiskt trivs att umgås med. Hade utvecklings prat idag med Wolfi och Andreas och det gick väl bra. Annars har jag spelat en monolog ur Hamlet, sett Shakespare in love och pratat om boken vi läst på svenskan.

Känns som om jag skriver väldigt mycket om film och teater just nu, men det är kanske de min blogg kommer handla mycket om framöver. Liksom det finns ju massa folk som skriver om annat, så kanske vore det intressant om jag skrev mer om mina filminspelningar, scenskola och livet som fattig student på Gotland. Eller ja fattig student har jag nog skrivit om en del, men ska försöka dela med mig av mina erfarenheter och jobb framöver. Har även sökt till en "novellfilm" som ska spelas in nästa vecka tror jag.. Men vi får se hur det blir om jag kommer ha tid och om det finns roller kvar. Annars är jag med som ni redan läst i en reklamfilm till "Min stora dag" som börjar gå på tv i juni. Under maj ska vi även spela upp delar av våran föreställning Käre president under en helg som kommer handla om aids. Innan sommaren ska jag även spela delar ur Hamlet och annat skoj kommer säkert dyka upp. Så håll utkik och skriv gärna vad ni vill läsa om.



Om ni inte läst artikeln eller hört radio inslaget om våran pjäsen Käre president, kan ni göra det här

http://www.helagotland.se/noje/default.aspx?articleid=6713321

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2237&artikel=4407028

Kommentarer
Postat av: Lena

Fortsätt att skriva om teater och film det är väldigt intressant att läsa.

2011-05-05 @ 21:09:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0