Shopaholic.. va, nä inte jag! Eller?

Någon vaken?<3

Galen som jag är börjar jag blogga mitt i natten, men jag är pigg för första gången sen lovet börja, eller pigg, så pigg att jag orkar hålla ögonen öppna iallafall. Det tänker jag utnyttja, så här sitter jag nu och tänker blogga lite.

Idag startade jag dagen med att besöka gymmet med pappa, det blev mycket springning på band och även cykling och lite styrka. Kändes så sjukt skönt att få träna, har ju varit sjuk nu ett långt tag, men nu är jag jätte taggad att börja träna sten hårt igen och tänker nog köra lite basket på torsdag med mina ssk tjejer på Sundis, ska bli kul att träffa alla igen, sånna som man inte sett på ett tag! Efter gymmet åkte jag och pappa till Farmor för att fika lite med henne och min kusin Carro<3 Hade inte träffat Carro på jätte länge så det var väldigt kul och även Farmor var det ju ett tag sen jag såg, så det blev många kramar och lite prat, innan pappa körde mig till stan för att möta min söta vän Amanda Jonsson<3

Först ringde hon och båda konstaterade att vi var vid bussen, men jag såg bara någon yber blond tjej som gick och prata i telefon och tänkte det kan väl inte vara hon, men sen såg jag hon och det var så kul att få träffa henne igen. Det blev flera timmar på stan med både pommes, dipp, glass, läsk och några inköp. Båda var riktigt nöjda när vi tog bussen hem till mig för att sitta i min säng och snacka i timmar, vi drack även lite te och åt mackor. Som vanligt hade vi massor att prata om och vi babbla på om allt och ingenting<3 Har verkligen saknat henne, hoppas hon kan komma och hälsa på mig på Gotland mot sommaren, bara hennes föräldrar kan pröjsa lite, hihi<3

Inköp idag:

Rosett örhängen från H&M

Mörkblå  blommig högmidjekjol från H&M- bild kommer så fort jag tagit

Fyra vita pärlarmband Ur&Penn- bild kommer så fort jag tagit

Peace ring Ur&Penn- bild kommer så fort jag tagit

Rosett örhängen silver färgade Ur&Penn- bild kommer så fort jag tagit

Vit och beige tröja, tjock långärmad Second hand- bild kommer så fort jag tagit

Om du känner glädje efter du köpt en ny sak och redan efter tio minuter vill shoppa mer, är du shopaholic, jag känner inte alls igen mig..

När Amanda skulle hem följde jag henne till Hemäng i bara pyjamasbyxor, mammas skor, min gammla Gothia tröja och natt tröja under, jackan, vantar, mössa och halsduk. Blev ännu fler kramar, för nu kommer vi inte träffas på länge, det är tråkigt, men vi håller kontakten och jag vet att hon finns där<3


Skolavslutningen i nian


Väl hemma såg jag, mamma och pappa på Spårlöst via pappas nya mini dator och drack te och åt lite godis, familje mys helt enkelt!<3 Jag älskar min familj över allt annat och sånna här kvällar saknar man när man sitter ensam på Gotland, men jag passar på att njuta nu och mysa mycket<3

Nu ska jag nog sova om det inte blir att prata med Mangis en sväng, ha en mysig natt och hoppas ni sover got<3Mommo och Moffa åkte till Thailand idag, hoppas dem får en mysig semester, det är dem verkligen värda! Kommer sakna dem, men får ju träffa dem snart igen, nu ska jag lägga mig så jag orkar upp imorgon, för då blir det ut med skotern och sedan ut och äta på Exotic med mamma och pappa<3

Godnatt fnatt katt svart natt<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Det verkar bli bra väder så det ska bli härligt med en skoter tur.

2011-03-02 @ 07:58:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0