Man saknar alltid något och glömmer ofta bort det man faktiskt har..

Hej



Idag har varit en väldigt omtumlande dag med många känslor. Dagen började inte så bra, men arbetade upp sig och blev bättre. Var på stan med Ida, jag köpte två par örhängen och en present till min sambo Hedda<3 Köpte även ett ämnes block där det är plast flikar mellan de olika papprena, så man lätt kan hålla reda på de olika ämnena. Ida handlade både skor, Didle grejer som är hennes senaste samlings grej, en snygg skjorta med skärp och sockar. Moster bjöd oss på Subway, så vi delade på en stor macka, med grillad kycklingbröst, curry dressing och grönsaker inuti det goda oregano brödet, till det drack vi vatten.



När vi kom hem till stan efter att vi fått skjus av Rikard, gick vi ut med Glory, min söta hund som alltid gör mig så glad<3 Efter det gick jag till Jossan, vi pratade ut om allt möjligt och det kändes riktigt skönt att få prata med henne! Sen fick jag skynda mig hem för att byta om innan jag gick till träningen. Det var bara jag, Sofie, Jempan och Matilda där, men vi hade det roligt även fast det inte var så sten seriös träning. Jag och Matilda gick tillsammans från träningen och prata lite och sedan blev det duschen och sitta med mamma och spela en ordjakten, kolla på Sveriges värsta bilförare, Lyxfällan, äta soppa, lite chips, en banan och en kopp te<3



Nu ska jag nog lägga mig snart för är sjukt trött och längtar till min säng. Fast saknar min pojke, att vakna upp i hans armar, bara ligga och titta på varandra och mysa<3




Sovgott<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Det är sant att man alltid saknar någon (när du inte är hemma).

2011-03-04 @ 06:15:07
Postat av: Anonym

stolt fotograf av bilden på dej. eller?

delice :)

2011-03-06 @ 21:15:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0