Krämigt<3

Halloj

Här är det ståhoj, jag sitter hos Malin med Kattis, Fannie, Diana, Hedda och Maggie. Vi har sett på Toy story, det var första gången jag såg den och den var helt underbar. Nu ser vi lite på tv och snackar, ska jag nämna att vi har chips, läsk, te och godis! Imorgon är vi lediga hela dagen och jag ska sova länge, äta god frukost, träna och på Ladies match och gissa vilka de möter, LULEÅ BASKET<3 Jag kommer få hela publiken imot mig när jag kommer stå där och heja på Lule, men man sviker aldrig sitt hemland. Nu tror ni att jag är helt dum i huvudet, men Gotland är som ett eget land med ett helt annat språk, det vet jag från egenerfarenhet. Jag ska iallafall ta med mig Hedda som ska stå och heja på Lule tillsammanss med mig och Norrland kommer inte göra mig besviken<3

Nu ska jag vara social med tjejerna som sitter och är övertrötta och galna, men allt är fint och jag har konstaterat att jag borde vara störst i världen efetrsom jag äter så mycket godis och eftersom jag konstatera det, var jag också tvungen att konstatera att min värld är väldigt liten, men oerhört fin<3

Jag älskar känslan när den söta och krämiga smaken når tungan, så att du bara vill ha mer och sätter ner handen för att grävla fram ännu en god bit. Du vill bara äta upp den direkt och få den att smälta på din tunga  och sedan ta en till och bara sluka den i ett nafs. Du vill bara skrika mmmmmmmm för så gott är det, ja jag älskar verkligen Marabou choklad.




Kommentarer
Postat av: Lena

Godis är GOTT!

2011-03-14 @ 07:39:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0