Känslan när det går så fort och snön bara sprutar..

Hejsan!

Igår blev en dag med familjen, skoter turen var underbar, vi grillade lite pinnbröd, drack choklad och jag körde<3 Känslan när man kör skoter och bara flyger över isen medans snön sprutar på sidorna är bland den härligaste som finns, speciellt när det är sol och varm ute. Efter skoter turen åkte vi till Gammelstans badhus för att duscha och basta och sedan vidare till Exotic för att äta oss propp mätta på kina buffén. Mums vad gott det var!

När vi hade ätit gick vi och satte in mitt studiebidrag på kortet och sedan kollade lite på stan. Mötte Matilda på UR&Penn, så hann snacka lite med henne, kul att träffa henne igen. Sen när vi gick upp för att gå på Monki hör jag någon som ropar Emma och där står Dajana och jag kände knappt igen henne, hon hade färgat håret rött, var sjukt länge sen jag pratade med henne, så vi stod och prata ett tag tills jag var tvungen att gå. Det blev inga inköp på stan, men ska dit idag igen med Ida, så då kanske jag köper något litet.


Matilda, jag och Frida<3

På kvällen åkte vi in för att se Luleå basket mot Solna, matchen var riktigt bra och Luleå ledde nästan hela matchen, men det höll inte riktigt mot slutet, tempot rasade och viljan fanns inte riktigt.. Tråkigt! Men jag hade turen att stöta på Frida Modig i början av matchen och efter matchen fråga hon om hon kunde åka med oss hem för hon skulle till sin pappa och det gick ju jätte bra<3 Vi babblade på i ett under bilresan och det var verkligen kul att prata med henne, hann inte träffa henne förra lovet, så vi hade mycket att prata om<3 Vi hann inte med allt, men vi får prata mer en annan gång. Jag har faktiskt saknat henne, vi har ju gått i samma klass sen 6:ors och bott på samma gata sen vi var jätte små, alltid funnits där för varandra även om vi inte umgåtts super mycket. Så nu när jag flytta till Gotland skildes vi åt för första gången, men vi finns fortfarande för varandra och vi borde prata mer, för hon är en väldigt bra vän som man verkligen kan lita på<3

Idag ska jag på stan med Ida som jag skrev tidigare och efter det ska jag ut på isen med Jossan och hundarna<3 Mot kvällen ska jag träna basket med mitt gammla lag och sedan får jag se om det blir att vara med några vänner innan jag somnar.

Ha en trevlig dag och må gott!


Kommentarer
Postat av: Lena

Det var jätte härligt att åka ut med skotern

2011-03-03 @ 18:24:21
Postat av: Amanda Jonsson

Tack! :D Jaaa! Emma följ mig på bloglovin (A)

2011-03-03 @ 23:02:25
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0