Grillning, Lf och filmkväll, Emma trivs med fullt schema(a)

Godmorgon!

Nu sitter jag vid pappas bärbara dator med trådlöst tandgentbord, så datorn är inte ens i mitt knä, känns ganska fränt haha, iallafall så har jag och pappa just proppat i oss en dunder frukost som bestod av blåbärssoppa och två mackor som var gjorda i mackjärn, super gott! Nu ska jag faktiskt försöka vara lite duktig och plugga lite matte, så jag inte dör när det blir kärnämnen om två veckor, får se om jag lyckas..


Min favorit, Gurra Nyström.

Senare idag blir det grillning på baksidan och Lf med familjen och direkt eftr filmkväll hos Lina, kommer bli sjukt mys som vanligt<3

 Bild tagen från google.

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att LF fick vinna mot Uppsala

2011-03-05 @ 08:27:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0