Världens bästa Malin, vackra, snälla, underbara Malin<3

Hejsan hoppsan lillebror, hejsan hoppsan Karlsson


Hihi hade bar lust, har inget med inlägget att göra.

Iallafall så blev det en väldigt fin dag igår, det tog däremot några timmar innan jag och mina fina baskettjejer fick igång grillen. Vi fick byta grill, innan vi lyckades, fast under tiden spelade vi kubb och bara myste i solen. Så det var riktigt mysigt<3 Mellan grillningen och träningen gick jag hem till Mangis, där även Lilly tittade förbi. Jag sov typ lite och sen bar det av till träningen. Det var sjukt roligt och det gick ganska bra. Efte det tog jag och älskling bussen hem till mig. Väl här såg vi på en film, myste, drack te, åt lite och ja bara tog det lugnt.


Bild tagen av Hedda, med Fannies kamera.


Maggie, Hedda och jag på skolan för länge sedan. Bilden är tagen med min kamera, med självutlösaren.






Dem här bilderna är tagna under de första veckorna vi gick här på Gotland, till vänster är Maggie, i mitten Malin och till höger är jag.

Nu skiner solen och älskling ligger och sover så gulligt här bredvid och jag har just skrivit på mitt Shakespeare arbete. Idag ska jag till Tingstäde, där söta Malin ska ha födelsedagsfest, det kommer bli super duper dunder mega ulti fint och kul om jag inte tror fel. Nästan hela klassen kommer och några av hennes vänner från Stockholm. Jag kommer spendera natten där, ihop trängd med alla på madrasser, det kommer bli mys. Nu ska jag jobba med historian, tur att det snart är sommarlov<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Roligt att ni hade så trevligt på basketen igår och idag ska du och fira Malin, är det bara roligheter på Gotland?

2011-06-03 @ 14:18:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0