Muffins, grillning och basket

När jag kom hem igår blev det storstädning, jag drog ut sängen, tog ut alla kartonger under, dammtorkade, dammsög och bytte sängkläder. När älskling kom hit, gjorde han mat medan jag städade lite till. Det blev bullens varmkorv och potatismos och sen gjorde jag chokladmuffins. Vi bara myste, såg lite på svampbob och tog det lugnt. Som vanligt somnade jag typ as tidigt, tänkte bara blunda snabbt och sen vakna jag idag av att fåglarna kvittra och att det lyste in mellan gardinen.



Så nu sitter jag här, har just ätit en muffins och Mangis sover fortfarande så sött bredvid. Klockan två ska jag in till stan och ha grillkväll med mina fina tjejer från laget och sen ska jag träna med ladies.



Ha en fin dag, puss och kram skumbanan<3

 Taget av mig

 Taget av mig


Kommentarer
Postat av: Lena

Ni har ett toppen fint basket lag hoppas att alla fortsätter nästa år.

2011-06-02 @ 12:15:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0