Hej hej sommar!

Hej hej sommar!

Jag älskar sommaren, vädret, kläderna, ledigheten, stranden, semester och sanden mellan tårna. Helgen har varit rent ut sagt underbar! I fredags blev det att dela ut fika till studenterna med laget, de uppskattades och jag hann dessutom träffa många jag kände som gick ut. Fick även ett rätt snyggt gult linne från Vila för att jag ställde upp.
Mot kvällen blev det mys med klassen och lite till folk, vid nordagravar och kring muren. Vi satt även på ett as mysigt ställe på muren där man hade utsikt över vattnet och stan. Kvällen blev helt galen, som den alltid blir om man är med RB10. Vi vräkte även i oss en kebabpizza och jag somnade hos Mangis.

På lördagen åkte jag på loppis och köpte hur mycket som helst! Har tagit bilder på kläderna, så kommer upp så fort jag laddat in dem på datorn. Sen blev det att förbereda mitt kalas, baka, städa och sen en fin kväll med mina underbara söta vänner<3 De vet verkligen vad jag gillar, jag fick massor av söta saker, bland annat massor av nya fina rosetter till min samling.

Söndagen spenderades med Fannie på Kneippbyns sommarland, bad, picknick, karuseller och massa mys<3 Det var nämligen min födelsedagspresent och det var hur mysigt som helst<3 Tack Fannie för att du är en sådan fin vän<3

Nu tillbaka till skolan och historia.. puss<3


Kommentarer
Postat av: Lena

Du verkar ha haft en toppen bra helg med dina fina vänner.

2011-06-13 @ 14:04:13
Postat av: Fannie

Tihi, bilder på dina kläder som JAG tagit ;) Va kul att du hade kul på Kneippbyn! Det va så lite så, jag hade också grymt kul ^^ Puss på dig fina vännen min! :*

2011-06-18 @ 17:21:16
URL: http://lillajagfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0