Film, sol och söt kjol

Jag kommer med skolsken till dig...

Åh älskade sol, det är sommar här på Gotland och jag går runt i kjolar, klänningar och korta skjorts. Jag har redan fått en linje, men tyvärr efter att ha varit på frilufsdag och använt skjorts, så det ser ut som om jag har haft tant bikinitrosos, mycket fint! Ledig fram till tisdag nu, känns underbart. På den tiden ska jag hinna med två födelsedagar, en grillkväll med laget, en träning med ladies, packa ut det mesta av mina saker, umgås med vänner och plugga det som är kvar.



Igår var det rätt chill dag, vi började kvart i tio, hade matte, fick veta betyget... Hade lunch, engelska mingel med våra karaktärer vi läst om och sen premiär för treorna slutprojekt, där jag i en av filmerna hade en av huvudrollerna. Det var jätte kul att se, men synd bara att den filmen jag var med i hade lite dåligt ljud. Ska skicka en länk när den kommer på nätet så ni kan få se, men kolla bara på skådespelet för det är det som jag har påverkat.



Den första kortfilmen vi gjorde, finns på hemsidag så om ni vill se den kan ni klickar in på länken här, jag spelar typ en 11/12 årig tjej och om ni bara vill se den jag var med i spolar ni fram till ca 18.25
http://www.filmgymnasiet.se/elevproduktioner/rb10film/

Tidigare har jag varit med som statist i treornas reklamfilm, den finns också på den här länken. Bläddra ner till Rb08 reklamfilm och spola till ca 8
http://www.filmgymnasiet.se/live/tidigare-sandningar/

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilka fina fågel-bilder.

2011-06-02 @ 12:14:35
Postat av: delice

goo tjej.

2011-06-02 @ 17:27:25
URL: http://hjerteknus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0