Alla skuggor allt mörker som förr var så uppenbart, de skingras och tillsammans ser vi ljuset som stiger med solens fart..

Hej alla fina<3
Jag är väldigt glad, solen skiner, jag och älskling har just ätit Cheese burgare från Donken och jag åt även en Mc Chicken junior. Nu sitter en mätt flicka här och längtar efter sommarlov. Det var sjukt kul hos Malin igår och idag med. Vädret var toppen, människorna trevliga, grillningen god och ja helt underbart. Idag ska jag nog bara ta det lugnt, se på film eller gå ut i solen och ta det lugnt. Jag köpte en vit kofta igår med spets broderi på båda sidorna av knapparna, hur fin som helst och jag hittade även ett rosa rosettarmband, gulligt<3 Ni ska få se när jag fått för mig att fota. Nu ska jag sluta skriva och njuta av vädret!
Här kommer två låtar som jag fastnat för på senaste tiden.

Kommentarer
Postat av: Lena

Cajsa-Stina Åkerström är bra och jag älskar den låten.

2011-06-04 @ 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0