Shopping och sånt fint!

Hej

Nu var det ett tag sen igen, har hunnit med shopping med både min fina vän Amanda och med Ida, moster och mormor<3 Har blivit en ny bikini och en extra topp, två bh:ar, en skjorta, en blus, ett par levis jeans shorts, ett par shorts, en vit skjorta, en liten ask, en vitlöks press som är formad som en fågel, två böcker, ett par trosor, en söt ring med en uggla på och, två ljuslyktor en prickig tröja.
Har även hunnit med en loppis med mamma, pappa och farmor, där det blev en väska, tre ljuslyktor, ett nytt duschdraperi, en skin jacka, två jeans, en tröja, en pensel flaska, en ram, muggar och glas. Ja har jag köpt mycket på en vecka? Hihi kanske, men är man shopping galen, vad gör man? Tänkte ta kort på väskan, men det andra får ni se när jag kommer till Gotland och packat upp det.



För imorgon lämnar jag Luleå för en tid och åker till min pojke några dagar<3 Efter det bär det av med flygande vingar till paradiset Gran Canaria, där bara ska ligga i solen, bada och äta en massa gott<3


Jag hade tänkt flyga som denna, som jag fotad på Gotland i våras


Kommentarer
Postat av: Lena

Det ska bli härligt med semester och att få umgås på Gran Canaria

2011-08-03 @ 15:13:46
Postat av: Agnes

Härlig blogg du hade, headern var värsta fin :D!

2011-08-08 @ 18:29:45
URL: http://agnesmatilda.tk

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0