Du är den som håller ögonen öppen på natten för att se att stjärnorna fortfarande lyser

Hallå Hallå!

Jag vill bara börja med att säga att dagen igår var helt fantastisk! Efter jobbet blev det att cykla med Sofia och mamma till stallet och rida, var sjukt kul. Har alltid velat gå i ridskola, men har ju aldrig fått och nu får jag till och med trava själv, känner mig lycklig och stolt. Bonita är en så fin häst också och igår visade hon sin bästa sida i travet, duktig polle. Tog en hel del bilder, men har inte laddat in dem än.

 

Efter ridturen, cyklade vi hem och bytte om, för att sedan gå på en trerätters middag hos Sofia<3 Det blev indiskmat och som tradition spelade vi pictionary, vilket jag och Sofia tog hem som vanligt, hihi.

Nu håller jag på att packa min saker, om ungefär en vecka åker jag mot min älskling, för att sedan åka till Spanien, Gran Canaria i två veckor. Känns sorgligt att packa mina grejer igen, samtdigt som jag saknar alla så mycket! Hur kunde sommaren gå så fort? Har inte alls hunnit det jag hade tänkt..

Hur som helst ska jag varken deppa eller se framåt, utan just nu har jag en underbar dag på stan med min söta vän Amanda att längta till och om jag inte tror helt fel så kommer det bli väldigt kul<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, sommaren har gått alldelens för fort.

2011-07-26 @ 15:10:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0