Den spanska munharmonikan igen!

Halloj! Det är Munharmonikan här igen.
Jag har skrivit ett "gästbloggsinlägg" Hehe...

Ja, Emma sitter och äter "laktosfri" glass. Synd för henne som inte kan njuta av en riktigt, god mjukglass. Aja.. Nu får man väl börja snacka om sig själv.

Jag är en tjej på 10 år... Jag älskar djur och typ att spela klarinett m.m Men, JUSTE jag älskar, datorn och förkortningar. Allvarligt förkortningar, är  awesome. Okej, jag tycker att det är kul, att åka utomlands. Älskar Gran Canaria det är så himmla kul där. När jag åker dit igen ska jag sola, Bada käka godis m.m

Mina idol är Adele. Hon har en så bra låt.
Ja, snart börjar ju skolan *suck* ( Får längre skoldagar också)

Har ju mitt underbara marsvin Teodor. Oj, nu höll jag på glömma Glory min underbara hund.
Går i många sporter också.

Men, nu börjar jag bli less här på att skriva så att...

Puss o Kram
/Den spanska munharmonikan

Monharmonikan betyder "munspel" på gammel svenska.
Tjing Tjong!!!











Kommentarer
Postat av: Ida

KOMMENTERA miitt inlägg också!:(

2011-07-30 @ 16:41:32
Postat av: Emma

Världens finaste syrra har man<3

2011-07-30 @ 23:13:35
URL: http://teateremmaa.blogg.se/
Postat av: sofia

hihi Ida :)

2011-08-06 @ 17:09:57
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0