Du är ett glas hus och jag är en sten, men ändå är det du som försöker se igenom mig..

Hej

Här kommer ett kort inlägg, jag är helt slut. Vaknade bredvid min pojke på morgonen, klev upp och åt frukost med Hedda och sedan tog vi bussen till skolan. Väl i skolan blev det såklart mycket rörelse, både slap stick och akrobatik. Vi hade även lite mask och så några övningar. Var jätte kul, men ont gjorde det! Jag och Maggie råkade slå varandra lite med stavarna, jag började blöda på fingret och ett annat finger blev uppsvullet och lite blått. Maggie fick ont i knät och huvudet. Annars var det riktigt roligt och vi lärde oss grymt mycket nytt.

Efter skolan fick jag ett nudelpacket av Malin som var jätte starkt, innan jag gick till träningen, tränade ungefär en timme och tju minuter, halv sprang till bussen. När jag kom hem blev det att tvätta, duscha och laga mat. Blev rätt enkelt idag eftersom Hedda ska sova hos Jossi. Lite pommes, gurka, sås och ett ägg sedan ett glas Ramlösa. Mitt halsont vill aldrig gå över, gör ont när jag sväljer och hostar fortfarande lite. Sen så måste jag till tandläkaren för mina framtänder håller på att glida isär, fått en liten glugg och har panik, ska typ dit imorgon om mamma fixat någon tid.

Nu ska jag ta det lugnt, Mangis kommer med kvart i tio bussen så att jag slipper vara ensam, är fortfarande lite rädd för mössen. Hoppas det inte var fler än de vi fångade.

Ha en mysig kväll<3







Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas att ditt halsont har gått över det är så jobbigt när man aldrig blir frisk.

2011-01-25 @ 07:38:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0