Matlagning

Hej

Nu sitter jag på skolan och dricker te, har just repeterat en text med Malin och Johan till morgondagens offentliga redovisning. Tror jag kan replikerna nu! Om ett ska jag, Annika, Fannie, Diana och Carl träna på instruktions filmen som vi presenterar som ett matlagning sprogram där man tillverkar en smoothie, men med undertexten hur man gör ett barn. Haha det kommer bli väldigt roligt, jag är programledare och dem andra ska gestalta det bakom en svartskärm. Efter det slutar vi för dagen och jag ska bege mig mot bussen och sedan hem och laga mat till Hedda och mig innan jag tänker försöka räkna lite matte. Sedan blir det bussen tillbaka för att träna och om inget annat sker så blir det nog sängen efter det.

Nu ska vi börja repetera igen, ha det bra och om du ska göra en smoothie glöm inte bananen ska vara hård och hallongrottan kladdig och ta det lugnt!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0