I need you now

Godmorgon, tjena mors, godenmorgen, hallojsan!

Hoppas ni sovit gott och att ni snart vaknar så ni inte sover bort hela dagen. Själv vaknade jag för typ en timme sedan och på den tiden har jag roat mig med att läsa bloggar och äta frukost. Här kommer ett underbart fruksot tips: Mannagrynsgröt i mikron med ungefär en ruta riven vitchoklad, två matskedar kokos och en kopp te till det. Var super gott! Jag åt även en hårdbröd macka med leverpastej, men det är ju frivilligt, haha.

Idag så ska mycket hända, jag ska se på film hos Veronica, jobba på ladies match och vara med min pojke<3 Det kommer bli en mysig lördag med mycket skratt om jag inte har fel. Nu ska jag dricka upp mitt te och sätta på någon film, ha en skön morgon och en fortsatt trevlig söndag.

Skepp och hoj<3










Kommentarer
Postat av: Lena

Vad gott med vit choklad!

2011-01-24 @ 15:16:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0