Hämnden

Godmorgon

Nu sitter jag på skolan, missade den underbara bussen idag, jag älskar känslan av att tro att bussen går halv och att man har mycket tid, cyklar hyfsat lugnt och inser när man kommer fram att den gick tjugofem. Var bara att cykla till skolan.. Min morgon har inte varit trevlig, var sjukt trött, klev upp och skulle steka en pannkaka duktig som jag var. Hedda som kan receptet säger att jag ska ta ett ägg, en dl mjölk, en dl mjöl och en dl socker. När jag hällt i allt förutom mjölet säger jag- visst skulle man ha socker i? Hon bara nej.. Det var bara att rädda det som räddas kunde. Den blev helt okej efter mycket slit och mixtrande. Nu är jag ännu tröttare och hungrig eftersom jag förbrännde alla krafter på mina fem km. Klockan tre ska vi iallafall se på Hämnden med klassen, vilket betyder att älskling också ska se den, puss på det! Sen blir det träning och kanske lite matte och jag orkar.

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0