Dissar!

Emma dissar:

Ont i halsen

Cykla när det är snöstorm, halt och motvind

Äcklig skolmat

Folk som snackar skit

Tandläkare som inte bryr sig

Dåligt väder

Diska

Hänga upp tvätten

Tomt kylskåp

Vara laktos

Nya skor innan man gått in i dem

Människor som är så missnöjda med sig själv så de hackar ner på andra

Vara trött

Försova sig

Missa bussen

Springa till bussen

Vara fattig student

Låtar som inte finns på spotify

När man har slut på rena sport bh:ar

Vilda möss eller råttor

Spotify reklam

Säve

Läxor

Dagar där inget går som man vill

Avundsjuka personer

De som sviker

Dansbands musik

Tappa bort vantarna, måste bara säga att jag älskar när jag hittar demn igen eller när någon annan gör det år mig<3¨

Inlägg som är i princip klara som försvinner och som inte går att ta upp igen!

Tappa bort saker, till exempel min skåpnyckel, mössa, pennor och andra saker

Nu försöker jag bara komma på mer saker för att jag vet att när jag bloggat klart ska Hedda sitta vid datorn medans jag ska hänga upp tvätten, suck..


Kommentarer
Postat av: Lena

Bra att du börjat skriva lite mer i bloggen det är alltid kul att läsa om vad du gör.

2011-01-26 @ 15:04:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0