Julen är här

Nu sitter jag på skolan och har foto, helgen har varit väldigt fin<3 Jag har myst en massa med min älskling och även varit hos Hedda en sväng, tränat och spelat match. Dessutom har jag druckit glögg, ätit god pizza och sett på två bra filmer, Fright Night och Wrong Turn. I lördags blev min lägenhet även lite juligare, jag pyntade min fina lilla gran jag fick av Veronica förra året, ställde upp min gulliga snögubbe som jag fick av mamma, satt fram min lilla tomte, lyste upp rummet med min ljusslinga och mina ljuslyktor och så plockade jag fram min favorit hund (som liknar Glory) som bär på en julskylt. Nu är julen snart här och i veckan ska jag baka pepparkakor och lussebullar, mums!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad mysigt. Jag längtar tills du kommer hem

2011-12-05 @ 14:05:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0