Ett sånt där vanligt inlägg...

Hejsan

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men jag har så himla mycket just nu. Igår var jag på filminspelning och så satt jag barnvakt en stund. På kvällen tog jag bussen in till stan, var en sväng med Hedda och Veronica och myste med älskling. Vi har nyss haft svenska där vi har fått skriva CV och personligtbrev som vi ska ha när vi söker praktikplats efter jul. Jag vill vara på Norrbottensteater eller teaterhögskolan, så jag tänkte skicka mitt "brev" till dem och ringa upp min teaterlärare (som även är länsregissör) och kolla om hon har något till mig.
Nu ska jag på lektion igen, skriver sen.



Puss<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken gullig bild på dig som liten

2011-12-08 @ 14:40:25
Postat av: Amanda Jonsson

ÅHH DET VORE UNDERBART ATT HA DIG HEMMA

2011-12-08 @ 18:48:32
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla berätta mer om din flytt till Gotland och bidraget som du får, hur du lever, hur du klarar allt, osv osv. Hur du klarrar av att vara borta ifrån din familj/vänner!!! :)tacik sötis

2011-12-23 @ 02:14:01
Postat av: sofia

blogga nu!

jag har varit duktig nu och bloggat 7 gånger sedan 22/12!!!

2011-12-25 @ 20:03:06
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0