Teater

Godmorgon

En ny dag att utforska är på g, min förkylning har blivit lite bättre, skolfoto skall tas, produktionen går framåt och min klänning har rosetter på sig<3 Tänkte bara berätta lite om vår nya produktion "Nuet", det är vad den ska handla om, det som händer här och nu precis bland oss. Min karaktär heter Tilda, en envis och kaxig tjej med många hemligheter, det finns mycket som hon gömmer, bland annat sin talang för konst och en saknad av en mamma som plötsligt försvann. Så just nu håller vi på att utveckla våra karaktärer och binda dem samman. Igår skrev vi typ en "monolog" och improviserade fram möten. 

puss<3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag är en mycket nyfiken flicka från din hemstad Luleå som undrar en del eftersom att jag kommer att gå gymnasiet ner mot göteborgtrakten. Får man någo sorts av bidrag av skolan/kommunen? Hur är det med boende? Får man bo på internat? Eller, skulle du kunna berätta lite om din flytt och allt så att jag förstår? För det hade hjälpt mig jätte mycket!<3

2011-08-31 @ 14:49:44
Postat av: Lena

Din berättelse är jätte bra.

2011-08-31 @ 18:12:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0