Veckan som gått shuuuuuuuuuu

Hej

Har inte tid att skriva här trots att jag har lov. Jag är hemma nu och har fullt upp hela tiden! Kliver upp kring sju och är vaken sent. Jag vill hinna med så mycket, träffa så många och de tar på krafterna. Tänkte nu skriva vad som hänt sen sist, så både ni och jag kommer ihåg det.

Söndag: Satt ute i solen med Sofia<3 Fint väder och skönt att vara ute. På kvällen blev det film hos mig med Lina, Tilda och Sofia. Blev att se två filmer och äta en massa gott. För att smälta kladdkakan tog vi en promenad till Sundis där jag mötte Modig och Jempan, byn är så liten!

Måndag: Upp tidigt, gymma, shoppa två högmidje shorts, ett par i jeans och ett par svarta båda från Moki, jag vet inte om jag ska ha båda eller bara ta ett par.. Kostade trots allt 250 kr. Så otroligt fint att ha ett par högmidje shorts och ett linne instoppat till solbrillor och sandlar, vill ha sommar nu. Efter det blev det tandläkaren och efter det bowling med Moffa, Ida och David<3 Jag och syrran vann fyra i rad, Girl power! Sen blev det palt hos Moffa. På kvällen gick jag, mamma och pappa över till Faster och kusinerna för att se Lf som spelade borta mot Norrköping. Det blev vinst, mys och go fika. Underbar dag<3

Tisdag: Plugg, sola och ta det lugnt med bästa Sofia<3 Det är så härligt att bara kunna vara och ändå ha så otroligt kul<3 På kvällen körde jag in på moppen till stan för att se filmen Rio på bio med Lina, Johanna, Tilda och Hanna<3 Den var sjukt rolig och jag som inte sett en 3D film på flera år blev glatt överaskad. Den var söt och rolig och vi gick skrattandes därifrån. När jag kom hem kom Sofia över och vi såg på tv ett tag och sen blev det att sussa.

Onsdag: Ja idag har jag klivit upp tidigt, lunch hos Lina vid 10 eller ja vi kom dit då<3 Jag körde min fina moppe och sen satt vi och såg på en film och efter ett tag så tog vi lunch. Det blev kycklingsallad med god dryck och såser. Linas mamma är sjukt bra på att laga mat! Efter det blev det tv spel och kladdkaka och en till film. Vi hann även med att läsa lite Vr och sen körde jag hem. Nu sitter jag här och tänkte försöka plugga lite innan jag ska till stan för att träffa Kajsa och se på Lf med Sofia efter det. Kom igen nu Lf nu tar vi oss vidare till Final<3




Kommentarer
Postat av: Ida

Synd att lf förlora...

2011-04-23 @ 08:07:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0