Solsken

Jag kommer med solsken till dig, jag kommer med solsken till mej..

Ja hej hej kära påsk och underbara väder<3 Det är sol och fint och jag ska gå ut på en lång promenad med min fina Josefina och äta glass<3 Efter det ska jag till Farmor och äta påskmat med släkten. Igår var jag hos Mormor och Morfar och åt med kusinerna, Moster, Rikard och Danne. Jag fick ett nytt silver peace halsband av Moster med familj<3 Mitt gamla blev mest troligt stulet. Tack så otrligt mycket, det var jätte fint och jag ahr saknat mitt så mycket<3 Fick även massa tuggummi av mamma och pappa, en feberermometer (känns som att de var en vink på att jag borde vara sjuk mindre), godis, ett par jätte söta pyjamas shorts, rosetter och annat. Av mormor och morfar fick jag 200 kr, godis, en ljusstake som morfar gjort själv och en prydnads byggnad som morfar gjort. Tack så mycket alla fina och gulliga. Nu ska jag rusa puss<3

Ursäkta om det är mycket fel stavat skrev det här på en min typ.
 Skolavslutningen i nian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0