Scones och te<3









Hej

Jag vet att det var sjukt länge sen jag skrev, men jag är på Säve nu och det innebär plugg! På en vecka har jag haft drygt sex prov, så mycket till liv har man inte. I helgen var jag i Norrköping och Eskilstuna med laget och spelade tre matcher, vi hade det sjukt kul och spela riktigt bra basket.

I veckan har jag:
Måndag: Mangis sov här, vi lagade mat, kladdkaka, drack te och myste till Swampbob.
Tisdag: Plugga och umgicks med min underbara sambo Hedda.
Onsdag: Plugg, sen for jag till älskling en sväng, han hade lagat mat till mig så vi åt och myste och sen cykla jag hem.

Idag har vi sovmorgon och sen börjar vi med teaterhistoria vilket är väldigt roligt

Nu äter jag scones och dricker te, mums<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilket härligt basket lag.

2011-04-02 @ 09:03:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0