Luleå staden där inga veklingar bor!

Jag är så sjukt trött! Har suttit med engelskan fyra timmar i sträck.. Lovet kommer väldigt passande känner jag. Imorgon åker jag hem och det lär bli mycket mys och roligheter. Kommer däremot sakna alla här<3 Nu ska jag försöka lägga mig för ska liksom upp strax innan sex för att hinna baka kladdkaka, göra mackor, packa klart, skicka in engelskan och allt de vanliga. Hur ska jag hinna? Äh det går nog bra. Fick veta mitt betyg i Scenisk produktion A idag, säger bara att jag blev oerhört lycklig.

Ska bland annat hem till dessa sötnosar<3






Sovgott<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilka fina bilder!

2011-04-15 @ 07:05:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0